Munkatársak

Itt az irodája:
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
SZTE – BTK főépület – 418-as szoba
Így éred el a legkönnyebben:
Publikációi
Szabó, É., & Labancz, Á. (2015). „Én nem helyeslem, de a többiek biztosan” – Normák és vélt normák működése és mérése az iskolai osztályokban. In J. Kovács (Ed.), Szociálpszichológiai tanulmányok a Szociál- és Munkapszichológiai Tanszék fennállásának 25. évfordulójára (pp. 77-96). Debrecen, Magyarország: Debreceni Egyetemi Kiadó.
Szabó, É., & Labancz, Á. (2018). Hagyományos és Waldorf-iskolába járó diákok összehasonlítása a célorientáció és az iskolai kötődés szempontjából. Alkalmazott pszichológia, 18(2), 21-38.
Bársonyné Labancz Ágnes
Egyetemi tanársegéd
Szociál- és Fejlődéspszichológiai Tanszék
A Szegedi Tudományegyetemen végezte a pszichológia alapszakot, majd tanácsadás-, és iskolapszichológia szakirányon a mesterszakot. Ezt követően pedagógiai szakszolgálatban, és óvoda- és iskolapszichológiai területen nyújtott segítséget a hozzá forduló gyermekeknek, családoknak, pedagógusoknak. Az Eötvös Lóránd Tudományegyetemen szerzett tanácsadó szakpszichológusi végzettséggel mélyítette tudását a segítőszakmában. Eszköztárában a Katarzisz Komplex Művészetterápiás foglalkoztatói, Autogén és szimbólumterápiás gyakorlatvezetői, Gyermek, serdülő és várandós relaxációs tréneri módszerek szerepelnek.
Jelenleg a Debreceni Egyetem Humán Tudományok Doktori Iskola Pszichológia doktori programjának hallgatója. PhD kutatása során a szülésmódok hatását vizsgálja az édesanyák érzelmi állapotára és a következő várandósság megélésére vonatkozóan.
Kutatási területek
Perinatális élmények, a várandósság és szülés lélektana
Oktatott kurzusok:
Tipikus és atipikus fejlődésmenet,
Fejlődéslélektan I. gyakorlat,
Fejlődéslélektan II. gyakorlat,
Tanári szerep és kommunikáció fejlesztő gyakorlat,
Differenciált kutatásmódszertan,
Szakdolgozati szeminárium I-II.
